Parasta alle vitosella!


Kyllä kuulkaa niin usein kuulee sanottavan, että ”hyvää ei saa halvalla.” 

Nooh, hyvin paljon halpoja meikkejä läpi käyvä bloggaaja VOI hyvällä omalla tunnolla kumota tuon lauseen :)

Mun silmään Essence:n tuotehyllyt kaupoissa näyttää karkkilavoilta, koska on väriä ja uutuuksia, helmiä ja vahinkoja. Joidenkin makuun meikkihylly näyttää lapsellisista ja halvoilta ja kyllä, halpaa siinä hyllyssä todella on ;)


Jos siis nestemäisen, mutta hieman myöhemmin mattapintaiseksi muuttuvan huulipunan hinta on alle 5 €, suositushinta tarkalleen 3,49€ ja pigmentti kiitettävä, niin minun mittapuullani nämä kaikki 5 sävyä voi kotiuttaa yhdellä kauppareissulla. 

Olen hieman nirso maksamaan huulipunasta 20€ tai yli kerralla, joten etsinkin usein täydellisiä hyviä huulipunia ja halpoja sellaisia, jotta voin kotiuttaa samalla muutaman eri sävyn. KOSKA MÄ EN OSAA PÄÄTTÄÄ! :D Olen värisieppo tai avoin eri vaihtoehdoille, miten sen nyt haluaa ilmaista.

Nyt tietysti joku noheva lukija voi sanoa, että ”helppo sun sanoa, kun saat kaikki meikit pr-lähetyksinä.” Noh, arvatkaapa mitä; en muuten saa. Kosmetiikkaan menee edelleenkin kuukaudessa jonkin verran rahaa, mutta tottakia blogin aloittamisen jälkeen huomattavasti vähemmän kuin neljä vuotta sitten. Itse ostan edelleenkin tuotteita myös Essence:n hyllystä ja osan heidän meikeistään saan blogin kautta testiin.


Harvinainen kevät siinä mielessä, että tykkään mattahuulipunista todella paljon! Olen usein keväisin vaihtanut huulipunat kosteuttaviin huulikiiltoihin, mutta nyt olen jo monta viikkoa pitänyt näitä Essence:n mattasävyjä huulilla.
Tykkään tästä mattasävystä, koska se on super pigmenttinen, levittyy kuitenkin kermaisen pehmeästi ja kuivuu nopeasti mataksi. EI kuivata huulia, pysyy hyvin.

Kysymys: mitä muuta voi toivoa alle viiden euron huulipunalta??? :)

Tässä vielä sävyjä swatsattuina


Vasemmalta: 

01 dusty romance
02 i love you me neither
05 dangerously yours
07 seeing red
09 magnetic gloom

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille <3



***Tuotteet saatu blogin kautta***

Kommentit

Suositut tekstit