Hellää hoitoa hiuksille!

Heippa kaikille!

Pitkästä aikaa...

tässä on ollut armottoman pitkä blogitauko, pahoittelut siitä. Olen kaivannut jo kirjoittamista ja ihania uutuuksia on taas ehtinyt kertyä jonoksi asti odottamaan esittelyä. Toisaalta hyvä niin, sillä kesällä meikkini ja varmasti useimman muunkin meikki selvästi kevenee ja esittelyyn on tulossa pian mm. kaivattua luonnonkosmetiikkaa.

Tiesin kyllä tämän blogitauon tulevan, sillä sain jo helmikuussa postilaatikkoon kertauskutsun. 
Niinkuin olen jossain postauksessa kertonut, olen 13 vuotta sitten käynyt vapaaehtoisena naisena armeijan ja nyt menneellä viikolla olin ensimmäistä kertaa kertausharjoituksissa. 

Kaksi ensimmäistä päivää satoi vettä, päivät olivat pitkiä, mutta olihan se taas ihan mieletön kokemus! Ehkä salaa jopa ylennystä täällä odotellaan... ;)

Mutta nyt olen palautunut taas normaaliin arkeen, työelämään ja perheeni pariin, mikäs sen parempaa. Tottakai oli ikävä kotiin, kun minulla on pienet lapset, mutta onneksi päivät oli yötä myöten täynnä ohjelmaa, joten aika meni kuin siivillä.

On ollut kyllä henkisesti ja fyysisesti rankka toukokuu. 

Olen joskus siitäkin maininnut, että mieheni on halvaantunut ja käyttää pyörätuolia liikkumiseen. Ja tottakai olen huolissani myös mieheni terveydestä ja tämä toukokuu on nyt ollut hänelläkin sairastelua. Jos nyt saan avautua, pahoittelut siitä. Lapsilla on pyörinyt flunssa, mies sairasteli, olin poissa kotoa ja henkisesti eräs ihminen on ylitänyt omat ymmärrykseni täysin. On ollut rankkaa miettiä jokapäivä omaa henkistä jaksamista ja sitä, miten voi ohittaa pahan olon ja keskittyä vain olennaiseen? Onneksi aurinko on alkanut paistaa ja tänään on vapaapäivä :) Paitsi että nauroin aamulla ystävilleni, että nyt kun toinen lapsemme on loppuviikon poissa kotoa purjehtimassa, niin toinen alkoi yöllä oksentamaan. Perus arki. Vapaa. Lakanapyykit. 

Sori sori tämä päiväkirjamainen avautuminen, mutta sanottakoon, että olen todella iloinen siitä, että siellä ruudun toisella puolella on JUST SINÄ, joka luet mun blogia ja näin ollen innostat aina kirjottamaan uutta. KIITOS.

Oli mulla kyllä ihan asiaakin :)

Olen päässyt taas pisteeseen; alan oikeasti hoitamaan hiuksiani.
Tää on kyllä surkuhupaisa farssi. Aloitan innolla, mutta se päättyy aina kuin kananlento. 
PAITSI nyt.


Innostus lähti käyntiin, kun AVON lähetti minulle testiin Advance Techniques Replenish & Protect -linjan hiustuotteet. Settiin kuuluu shampoo, hoitoaine, tehohoito ja BB-voide.
Ensinnäkin, mua ihastuttaa nää kauniit musta-liilat tuoteet! Todella kauniit purkit.

Nämä tuotteet on nimenomaan suositeltu pörröisille ja kuiville hiuksille, joten otin siis haasteen vastaan ja aloin aktiivisesti käyttämään kuukauden ajan näitä tuotteita hiuksiini.


Olen totaalisen ihastunut tähän tehohoitoaineeseen! Levitys pyyhekuiviin hiuksiin, anna vaikuttaa 10 miuuttia ja huuhtele. Kuivauksen jälkeen hiukset ovat silkkisen pehmeät ja kiiltävät, juuri sitä olen tähän kuivaan kiharapilveen kaivannut :) Toimii siis ainakin testatusti luonnonkiharaan.


Ennen kuivausta olen vielä levittänyt hiusten pituuksiin BB-voiteen, joka antaa kevyen lämpösuojan hiuksiin ennen lämpökäsittelyä. BB-voide soveltuu käytettäväksi myös kuiviin hiuksiin ja älä suotta pelkää, mulla ei ainakaan hiukset jääneet millään tavalla rasvaisiksi. Se rasvaisuus on ollut ongelma joiden hiusöljyjen kanssa, siksi olenkin vältellyt niiden käyttöä. Enkä oikeesti ymmärrä miten mun hiukset voi rasvoittua niiden öljyjen käytön jälkeen niin paljon, vaikka levitän sen huolellisesti vain pituuksiin? Selittäkää... :)

Aktiivisella käytöllä olen huomannut pörröisyyden katoavan hiuksista. Kiilto...noh, heti käsittelyn jälkeen hiuksissa on ihana kiilto, mutta kyllä se vielä jää haaveeksi. Ehkä siis joku ihana tuote tähän lisää, millä saan kunnon kiillon vielä pysymään hiuksissa pitkään.

Joko olette kokeilleet näitä tuotteita?

Eija

***tuotteet saatu blogin kautta***

Kommentit

  1. Nämä oli mun mielestä kaikki tosi toimivia ja hyviä tuotteita. Erityisesti shampoo oli hyvä! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit