Velvet Lips!

En kyllä nyt ihan ratsasta tredilinjan aallonharjalla kun blogiin tulee NYT vasta esittelyyn 
Physicians Formula.
Kyseessä on kalifornialainen meikkisarja, joka rantautui alkuvuonna Suomeen. 
Kyseistä sarjaa myydään mm. Citymarketeissa ja siellä olenkin useaan otteeseen tuotteita ihaillut.


Sain blogini kautta testiin muutamia heidän tuotteitaan ja täytyy kyllä sanoa että nämä 
The Healty Lip Velvet Finish huulipunat tuli kyllä jäädäkseen mun meikkipussiin!
Kermainen, hyvin levittyvä koostumus ja upeat sävyt! Siihen kun vielä yhdistää sen tärkeimmän; pysyvyyden, niin AVOT!

Mä oon niin huono lisäämään mitään huulipunia tai -kiiltoja kesken päivän, että metsästän aina hyvin pysyviä huulimeikkejä JOS olen sillä tuulella että haluan huulia meikissä korostaa.
Musta kun ei aina tiedä millä tuulella olen meikkien suhteen :)


Sain kokeiluun kolme sävyä ja yllä oleva on upea Dose of Rose.


Tämän huulipunan hylsy on mun makuuni, mielestäni jopa ylellisen näköinen, kun on tuo yksinkertainen look ja upea hopeinen korkki. Puna levittyy tasaisesti kevyesti joustavan applikaattorin avulla. Ainoa miinus tulee tuotteen tuoksusta, minun nenääni se on jopa hieman eltaantunut vanilja. Ja mun blogia pitkään seuranneet varmaan muistavat, että vanilja ei kuulu lempparituoksuihini...



Tässä on kyllä mun mielestä tämän vuoden pikkujoulujen syönnit (ja juonnit) kestävä puna!

Eikä myöskään ole hinnalla pilattu, punan hinta liikkuu jälleenmyyjillä noin hintaan 15,90€.

SIIS. Kesä meni, hyväksytään se ja jatketaan elämää kohti syksyä :)

Eija

***Tuote saatu blogin kautta***

Kommentit

Suositut tekstit