Jokainen haaveilee tyylillään

Kyllä tässä on vuosien aikana tullut haaveiltua milloin mistäkin.
Elän välillä haaveilulle.
Musta on vaan ihanaa maata sängyssä ja haaveilla asioista. 
Millon mistäkin. 

Kun perustin blogin oli haaveenani saada 50 lukijaa.
Ajattelin, että olisi kiva jos 50 ihmistä lukisi säännöllisesti blogiani. 
Se haave toteutui suhteellisen nopeasti ja ajattelin, että ehkä voisin saada joskus 500 lukijaa.
Ja myös se haave toteutui. 



Osittain tietysti sen takia, että rakensin kokoajan blogiani kiinnostavaksi, jotta saisin uusia lukijoita. Istuin koneella, otin kuvia, luin muiden blogeja, opettelin, epäonnistuin, olin lopettamassa, olin aloittamassa alusta, olis tuohtunut, sain huonoa palautetta, sain kiitosta, sain ruusuja. 

Ja yhtäkkiä blogissa käy muutama tuhat ihmistä.

Ja yhtäkkiä olet ehdolla Vuoden Tulokkaaksi Indiedays Blog Awards -Gaalassa.

Ja arvatkaas mitä?

Se on ollut mun haave.
Valehtelisin jos väittäisin, että en olisi haaveillut joskus pääseväni ehdolle blogigaalaan.

Kun ilmoitus valinnasta ja pääsystäni ehdolle tuli, katselin Napakymppiä. 
Napakymppi tuottaa tällä hetkellä itselleni enemmän hilpeyttä kun mikään muu ohjelma maikkarilla. Sitä sitten siinä katsoessani sähköposti pärähti puhelimeen.
Luin viestin, "Onnea, olet ehdolla..."
Ja huutoa.
Ihan suunnatonta huutoa!



Olen otettu ja ennenkaikkea onnellinen siitä, että olen haaveilulla ja siihen tähtäävällä työllä saavuttanut paikkani tässä gaalassa.

Mulle on sopinut ja sopii "pää pilvissä, jalat maassa" -toiminta. Realistisesti tietää jaksamisensa ja osaamisensa, mutta uskaltaa silti haaveilla vähän isommista onnistumisista myös. Ja välillä ne on natsannut ja välillä taas ei. Sitähän tää elämä on. Sitä kun ei ole koskaan valmis, aina oppii uutta, niin itsestään kuin toisista. Mutta en olis ikinä pystynyt tähän esim. 10 vuotta sitten. 10 vuodessa on tapahtunut paljon asioita, paljon hyviä asioita, jotka ovat kasvattaneet mua ihmisenä. Ja äitinä. Ja vaimona. Ja bloggarina. 

Kun blogin aloitin, niin päätin, että teen sen kunnolla ja ammattiylpeenä. Ja sitä mä tänä päivänä olenkin. Todella ammattiylpeä kosmetologi ja suurella ylpeydellä tehnyt myös blogiani.
Oppimiseen on kulunut paljon aikaa ja tähän pisteeseen se on nyt mut tuonut.

KIITOS kun äänestitte minut ehdolle ja KIITOS jos äänestätte minua nyt alla olevasta linkinstä Vuoden Tulokkaaksi.

Käsi sydämellä voin sanoa, että tämä ehdokkuus on jo itselleni suuri osoitus siitä, että se työ mitä on tehnyt näkyy nyt.



Jos siis koet, että blogini tuottaa iloa ja olisi Vuoden Tulokas ja haluat äänestää, niin tässä ohjeet:


Klikkaa ylläoleva linkki auki ja valitse "TULOKAS"
Sieltä näät naamani, paina "ÄÄNESTÄ"

Äänestys päättyy 5.4 ja gaala on 14.4 Helsingissä.

KIITOS NYT JO KAIKISTA ÄÄNISTÄ JA PS:

Mitäs mää laitan ylleni gaalaan??!! :)

Eija


Kommentit

Suositut tekstit