Tädä tädä tädä tädä tädä tädä tädä tädä BATMAN!

Vai miesten Livbox?

OO, mulla oli niiiiiiin hauskaa kun miesten Livbox saapui ja mies avasi yllätyslaatikon!
NIITÄ SELITYKSIÄ! :)

Ja kuinka innoissaan mies avasi boxia ja mä vaan nauroin kun se yritti käsikopelolla arvailla, mikä tuote oli aina kyseessä!

Näitä miesten boxeja on vielä myynnissä, omasi voit tilata www.livbox.fi -sivujen kautta. Tässä postauksessa on kaikki tuotteet näkyvillä, joten kurkkaa olisiko kiva lahja omalle siipalle :)

Me tehtiin siis niin, että avasin laatikon, mies ojensi kätensä ja silmät kiinni tunnusteli tuotetta ja koitti arvailla mikä tuote on kyseessä. Ja koska kaikki piti sanatarkasti muistaa, niin mähän nauhoitin meidän keskustelun ja kirjoitin postauksen suoraan nauhurin päästä.
Tässä se nyt tulee, ottakaa hyvä asento, olkaa hyvät!

"E" on luonnollisesti minä ja "K" on mun mieheni Kimmo.

E: "Miltä näyttää tuo boxin väri? Vilautin boxia, joka oli siis tummansininen sisältä.

K: " Onhan toi ny ihan miehekäs, ehkä vähän laimee, sais olla vähän pirteempi väri."

Luin esittelytekstin, jossa oli maininta, että boxi sisältää YHDEN Reino Nordinin luottotuotteen.

K: "Meni maku tohon boxiin. Onks se kokonaan jotain Reinon tavaraa?!"

E: "No ei, vaan YKSI tuote! Kuuntele!" :)

E: "Aloitetaas nyt siitä, että mitä sä toivoisit että täällä on?

K: "Mä toivon että siä olis hiuslakka, joku rasva, siis semmonen kaikkialle levitetävä rasva, siis yleisrasva, sitten mä toivon että siä olis KAMPA! Tangle Teezer! Hammastahnaa mä en halua. Deodorantti olis ihan jees! Joku pieni syötävä. Sullakin on ollut niissä boxeissa jotain syötävää välillä. Vaikka suolapähkinöitä?
(Miehille Tangle Teezer? Jep jep!) Vai olisko sittenkin jees...?

E: "Okei, alotetaas nyt vaan jostain, mä annan sulle arvalla täältä yhden tuotteen."

K: "Okei...tässä on joku nänni päässä, tätä varmaan tiputellaan kasvoille...joku kosteuttava seerumi kasvoille? (Ei oikein, joten silmät vaan auki ja katsastetaan tuote)
AHAA, partaöljy! Aika kiva! Mä kokeilen tätä heti! Joo, tää on ihan hauska, kiva ylläri :) 


Shave Club partaöljy "Natural" 30ml 
hinta n. 12,90€

Seuraava tuote:

K: "Aika pieni tuote...ei oo varmaan mikään shampoo tai hoitoaine...tää on joku miesten CC-voide...*molemmat repee nauraan*
MITÄ? Osusinko lähelle?
HAMMASTAHNAA? no joo...

E: "Mikä on muuten MIESTEN CC-voide? Tai mikä on CC-voide?

K: "Eiks se oo se...mä yritän muistella mistä ne kirjaimet tulee. Se on joku...se ei oo BB-voide vaan eiks ne jotenkin liity molemmat HD-telkkareihin? 
MITÄ?!! KIMMO? :)

E: "Ei, kun se on meikkivoide, joka korjaa ihonsävyä.

K: "No niinhän mä sanoin. Näyttää paremmalta naama telkkarissa!"


Seuraava tuote meni kerrasta oikein.

K: " Hei, tää pussi on ihan varmaan niitä hammasväliputsareita!"

E: "Niin on! Anna ne mulle! Mä tykkään noista!"

K: "No enhän anna! Hommaat omat!" :)

Jatketaan!

K: "Tää on joku rasva? Yövoide? Liian iso purkki huulirasvaksi. Tää on joku Nivean...(ei arvausta oikein, joten katse tuotteeseen).
Muotoiluvaha hiuksiin. JEE! Mä testaan tätä. Hyvä tuoksu!

IdHair Black Fiber Wax -Fiber Styling Wax 19,90/100ml


K: "Anna tulla seuraava."
K: "Tää on joku rasva. Shampoo?
JA oikein.

Mielenkiintoinen Redken Shampoo 23,20€/250ml (boxissa näytekoko). Tämän shampoon teknologia on saanut inspiraationsa olutpanimosta!  Shampoossa appelsiininkuoriöljy puhdistaa, mallasuute ravitsee ja panimohiivauute vahvistaa hiuksia.

K: "Hyvä tuoksu. En mä kyllä sitä oluen tuoksua tuosta löytänyt, mutta mä voin suihkussa juoda sen oluen, kun pesen tällä hiukseni."


K: "Tää on joku geeli *nuuhkaisu pulloon* ei tää on voide! *Silmät aukes, nopea lukeminen purkin kyljestä*
"Sopiiko tää vaan silmänympärysiholle?"

E: "EI! Kun kasvojen iholle sekä MYÖS silmänympärysiholle :)

Lumene 2in1 rauhoittava kosteusvoide 12,90€/50ml (boxissa täysikokoinen tuote)


K: "No onks tää jotain suihkutettavaa rasvaa?"

E: "On suihkutettavaa, mutta ei oo rasvaa."

K: "Suolasuihke?"
E: "JOO!"
K: "Tää on hauska!"

Biozell Professional MEN Bulletbroof Suolasuihke 6,90€/150ml

Sitten jatketaan.

K: "Onks niitä vieläkin?"
E: "On joo."
K: "Oho!"

K: "Tää on joku touksunäyte!

Ja vielä yksi:

K:"Tää on joku deodorantti! 
Se meni oikein.

Dove Men+Care CoolFresh Roll-On-antiperspirantti 2,85€/50 ml

K: "Eikö mitään syötävää?"

E: "Ei mitään syötävää. Mikä oli kyllä hyvä pointti, se vois olla kiva lisä miestenboxiin myös.

Lopuksi, pistä kolme parasta näytille.

K:"Kolme parasta...no siis, tää suolasuihke on hauska. Sit mä tykkäsin tästä deodorantista. Jos mä pistän tän olutshampoon tähän kolmanneks. 
Olisin ottanut tänne vielä jonkun kamman ja syötävää. Tai partahöylästä näyte.
Yleisarvosanaksi boxi saa..
9!

Kovat oli odotukset, kun melkein joka lause alkoi: "onko tää joku rasva?!"
:)


Ja ihanaa tiistaita kaikille,

Eija

(ja
Kimmo)

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit