So cocoa!

Hyvää lauantaita lukijat!
 
Eilen vietin energisen illan Helsingissä siskojeni kanssa :)
Olimme varanneet liput Hartwall Areenalle Elastisen keikalle.
 
HUH HUH! Mikä BOOGIE!
 
Täytyy kyllä sanoa, että keikka oli viihdearvoltaan kiitettävä ja kyllä se Elan positiivinen energia tarttuu :)
 
Vaikka meikki on nyt hieman synkkä (?), niin hyvältä se silti näytti kun hymyilee :)
 
Meikissä on käytetty H&M:ltä tilattuja tuotteita, jotka esittelin viime postauksessa.
Ihastuin Hennesin huulipunaan täysin!
 
Kaunis hylsy, ihana kermainen koostumus ja mikä pigmentti!
Hinta 9,99€
 
 
Siis uskokaa tai älkää, mutta mä kyllä hoidan mun hiuksiani...ja niitä leikataan tasasin väliajoin..mutta toi karvalatva näyttää ehkä teidän silmissä muulta kuin hoidetulta :/ Se itse asiassa näyttää siltä, kun mä pitäisin kuvassa jotain lemmikkiä sylissä!!! :)
 
Voinko syyttää raskautta. Kun ne vaan kuivui päähän raskausaikana. En tiedä. Tai sit mulla on armotta väärät hoitotuotteet -ja tottumukset.
 
Nyt himotuslistalla on turkoosit hiukset. Tämän väläytin mun kampaajalle ja hän oli heti innostunut asiasta. Mitäs lukijat sanoo? :)
 
Mulla on ollut jos jonkun väriset hiukset. Viime kesän ne oli punaiset. Ja 5 vuotta sitten leikkasin ihan lyhyen tukan. On ollut mustat, liilat, oranssit (?!), platinablondit yms. Voisin kaivaa kuvakollaasin teille!
 Mutta ne kasvaa. Ja kauheeta vauhtia kasvaakin! Positiivinen ongelma?
 
Ja joskus olis ihana saada IHAN SUORAT HIUKSET! Mutta mulla loppuu aina kesken innostus suoristusraudan kanssa. Tietysti luonnonkihara on helppo kun haluaa hiuksiin hieman nostetta, lämpörullat hetkeksi päähän ja se kihara kyllä kestää :)
 
Ohhoh. Kauhee hius -avautuminen. Ehkä ne vaivaa mua. Ehkä mä teen jotain niille. Ehkä.
 
Palataan meikkiin!
 
 
Esittelin viime postauksessa myös H&M:n uuden vaahtoluomivärin.
Levitin sitä sormin koko luomelle ja häivytin siveltimellä. Lisäsin kultaisen rajauksen, Make Up Storen valikoimasta.
 
 
Ja sitten tämä ihana huulipuna, sävy so cocoa.
 
Kokeilkaa rohkeasti tummia sävyjä huulilla. Jos tuntuu aluksi liian rajulta, niin jätä muu meikki vähemmälle. Siisti kulmat ja anna kulmille luonnollinen sävy. Lisää vain ohut rajaus yläripsiin ja reilusti ripsiväriä. Aurinkopuuteria kasvoille ja menoksi! :)
 
Vakuuttaako meikki?
 
Eija 
 
Ps. Ihana tapahtuma I Love Me -messuilla ensi viikonloppuna:
 
VAIHDA VANHA ripsivärisi veloituksetta upouuteen Avon Big & False -ripsariin!
Rajattu määrä ripsareita vapautuu tunnin välein joka päivä messujen ajan AVON:in ständillä
Kärppänä paikalla!
 
 


Kommentit

Suositut tekstit