10 hassua kysymystä

Miia Ezen:in blogissa oli hauska kysymyssarja, jossa oli 20 kysymystä liittyen IHAN MIHIN VAIN!

Googlasin 10 random kysymystä ja vastaan niihin nyt :)

Katsotaas mitä google mun eteeni heitti!


1. Imetkö hiuksiasi?

 HAH HAH HAA! Tein tätä joskus todella nuorena! Mutta en onneksi enää, mua ällöttää kun joku pitää hiuksiaan suussa. Onhan ne nyt kuitenkin suhteellisen likaisia ja kokoajan niihin kuitenkin koskee käsillään.

2. Petaatko pedin joka aamu?

En. Joskus petasin, mutta enää en. Meillä on usein sänky petaamatta, se on kieltämättä ihan törkyisen näköistä ja onhan se sänky mukavampi "avata" kun menee illalla sänkyyn...tästä me voitais ottaa molemmat miehen kanssa koppi ja aloittaa taas petaamaan aina peti :)
Aamuisin tuntuu kahden lapsen kanssa olevan sen verran kiire töihin, että sängyn petaaminen ei ole ylhäällä prioriteetti listalla..

3. Mikä on suosikki laulusi?

No onhan näitä monia, otan nyt oikeudet omiin käsiini ja kerron TOP3 biisini.

1. Metallica, Nothing else matters. Olen aina tykännyt todella, TODELLA paljon Metallicasta ja vieläkin jos pitää jonkunlainen "boosti" saada päälle, niin Metallica soi taustalla. Kyseinen kappale oli myös häävalssimme.

2. Michael Jackson, You are not alone. Vuosi oli 1999 ja Michael Jackson saapui ensimmäistä kertaa Suomeen History World Tour -kiertueellaan. Olen ollut todella, siis TODELLA kova fani Popin kuninkaalle ja liputhan hommattiin hyvissä ajoin kyseiselle keikalle. Olin silloisen parhaan ystäväni kanssa kärppänä paikalla ja pääsimme (monen mutkan ja hullun suuren tuurin avulla) eturivipaikoille. Niin siinä kävi, että kun kyseinen biisi pärähti soimaan, järkkäri tuli ja nosti minut aidan yli, saattoi lavalle ja vastassa oli käsi ojossa itse Michael Jackson. Siitä sitten täyden Stadionin eteen kuuntelemaan, kun hän lauloi tämän kappaleen minulle! Pääsin myös halaamaan Michaelia, ja tämä on jäänyt omassa elämässäni yhdeksi higlight -kokemukseksi!

3. Isäni autossa soi usein Hector ja Leevi and The Leavings. Molemmista tykkään todella paljon, mutta Hectorin Kuunnellaan vain taivasta, on jäänyt pysyvästi sydämeeni. 
Sama kappale soitettiin myös isäni hautajaisissa. Nyt kappaleen kuuleminen tuottaa aina kyyneliä, mutta ajan myötä biisi on alkanut nostaa kyyneleiden lisäksi isästä parhaat muistot esiin <3


4. Mitä mietit, kun istut yksin autossa?

No ajatuksia juoksee sinne ja tänne, koska ajan todella paljon. Usein kertaan päivän tapahtumat, mutta nyt viimeisen vuoden aikana olen usein ajatellut isääni. Muistellut ja itkenyt. Se on jotenkin voimauttavaa itkeä yksin. Ikävöin isääni päivittäin. 

5. Mikä keittiötarvike olisit?

No just. Monitoimikone tietty :) Sellanen mä oikeastikin olen. Ehdin aika moneen paikkaan ja usein. Osaan tehdä moninaisia töitä. Siinä missä osaan meikata, onnistuu multa myös kaivinkoneen telanvaihto. Ja kyllä, todistetusti olen sen tehnyt. Olen onnekas siitä että olen ollut aina hieman poikatyttö, koska selviydyn myös fyysisistä töistä kohtalaisen hyvin. Tietty armeijavuosi kouli vielä enemmän itsestäni selviytyjää esille ja hyvä niin. Rakennushommissa en ole mairittelevan hyvä, ne jätän mielellään pikkusiskolleni :) 

6. Mikä eläin olisit ja miksi?

Joku nopee ja röyhkee. EI KUN VIRTAHEPO! Näyttää leppoiselta ja laiskalta, mutta tosipaikan tullen on nopee ja tulinen :) Vähän myös arvaamaton, hyvällä tavalla.


7. Mitä teet kun olet vihainen?

Riippuu kyllä täysin kenelle suutun. Jos suutun lapsilleni, haluan että tapahtuma ja suuttumisen kulku käydään aina läpi lopuksi. Haluan että lapsi tietää miksi suutuin ja anteeksi pitää aina pyytää.
Me niin harvoin mieheni kanssa tapellaan mistään, mutta jos riita tulee, niin minä usein huudan ja poistun näyttävästi paikalta. Siihen voi kuulua jopa oven kiinni paiskaisu :)
Olen suorasanainen ystävilleni, usein jopa heti sanon jos loukkaannuin jostain. Onneksi moniin vuosiin ei ole mitään dramatiikkaa ollut ystäväpiirissäni.
Mutta kai mä olen suuttuessani tumma ja tulinen :)
Lepyn aina nopeasti, en ole pitkävihainen. En ymmärrä ihmisiä jotka pitävät vihapilveä yllä kuukausia. 

8. Mitä toivot tällä hetkellä eniten itsellesi?

Toivon, että minulla jatkuu samanlainen asiakasvirta ja että asiakkaat ovat tyytyväisiä työhöni. Perheeni on kaikki kaikessa minulle ja toivon miehelleni aina terveyttä ja lapsilleni terveyttä ja unelmia elämään. Toivon, että lapseni pitävät pään pilvissä, jalat maassa, mutta varpaat aina kohti unelmia. Niin olen itse pyrkinyt elämään. Okei. Joskus salaa toivon itselleni hyvänlaatuisia hiuksia. Kun en jaksa hiuksiani hoitaa... :/

9. Millainen olen humalassa?

Varmasti raskas, olen iloinen ja kovaääninen :)
Saan myös aina ihmeellisiä ideoita, kuten järjestää jatkoja tai lähteä johonkin paikkaan. Näistä liikkeistä olen tunnettu kaveripiirissä :)


10. Käytätkö hajuvesiä?

Käytin joskus, mutta en oikeastaan enää lainkaan. En työssäni käytä edes hiuslakkaa, joten hajuvedet ovat nykyään vain kaunis muisto vessankaapissa :)

Hah! Olipas hauskoja kysymyksiä! Ehkä tälläisen postauksen voisi tehdä joku kerta uudestaan :)

Eija

Kommentit

Suositut tekstit