HIT ME HUDA!

Okei. 
Nyt oon myyty. 
Ja ihan polvillaan tämän paletin edessä.

Mulla selkeesti kestää hetki ennenkuin hyppään ostamaan mitään isoja ja hyvänmaineen saavuttaneita meikkejä!?? Aika erikoista näin ammatikseen meikkejä tekevältä :D

Etsin kuitenkin eniten sellaisia paletteja, joiden kanssa pärjäisin autiollasaarella.
Noh, en mä tiä minkä takia mä autiollesaarelle lähtisin pelkkä meikkipaletti kainalossa, mutta JOS nyt vain yksi paletti pitäisi valita, niin tänä kesänä se olisi tämä:



HUDABEAUTY NUDE.

Aivan täydellinen setti nudevärejä JA kimalletta. Mä olen kyllä meikkien suhteen sen verran harakka, että en pelkästään mattaa osta isossa paletissa. Tämä paletti lähti mukaani Puolan Sephorasta. 

Hintaa tällä paletilla oli noin 74€.

Ja taas meikäläisen mittapuulla sen verran iso meikkisijoitus, että oli oikein mietittävä kahdesti, nukuttava puoli vuotta yön yli ja lennettävä Puolaan. Ja sitten ostin sen. 

Ja rakastuin. 

Mulla ei oo muita Hudan meikkejä ennen ollut, enkä liioin ole heidän muista paleteistaan sävyiltään niin innostunut. Olen kyllä kuullu erittäin paljon hyvää Hudan huulikiilloista, ne tosin jäi vielä itseltäni Sephoraan. 

Tässä paletissa on selkeästi molempia sävyjä; kylmiä ja lämpimiä. Monikäyttöinen näin meikkaajan pakissa, kun on helppo luoda asiakkaille monia erilaisia tyylejä samalla paletilla. 
Olen ennenkin tämän sanonut, että pyrin kokoajan kokoamaan meikkipakkiini kompakteja ratkaisuja palettien suhteen. Irtonaiset sävyt eivät juurikaan houkuttele, isoissa paleteissa on helppo etsiä sävyjä. Ja helppo pakata ja kuljettaa.


Nämä paletin glitterit eivät ole kermaisia eikä rasvaisia, joten tarvitsee alleen kiinnittäjän tai rasvaisemman pinnan. Jos tälle paletille jotain miinusta pitää nyt keksimällä keksiä, niin sanottakoon, että olisin toivonut tältä glitteriltä peittävämpää koostumusta.
Mutta silti, vaikka kerrostaa saat parikin kertaa tuota glitteriä, ei sävy jätä kylmäksi. Saati varise.


Yläpuolella oleva "Daydream" on kermainen ja foliomainen sävy. Vieressä oleva laventeli oli muuten täydellinen meikkisävy anopilleni, jolla on upeat lyhyet, vaaleanharmaat hiukset! Tuo laventeli sointui upeasti ruskeiden silmien ja harmaiden hiusten kanssa. Nyt hieman harmittaa, että en ottanut anopin juhlameikistä kuvaa. Melkein voisin tehdä sen vielä uudestaan ja kuvata? :)



Alla vielä swatsattuna sävyjä ja huom! Sävyt levitetty yhdellä vedolla ja alla ei ole mitään pohjustajaa! Tää paletti on kyllä mun tämän kesän luottopaletti, tällä on nyt jo tehty 3 juhlameikkiä ja loppua ei näy :)


Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille <3

Eija

Kommentit

  1. Onpa ihanat sävyt ja kaunis paletti. En kyllä hevin itsekään raaskisi ostaa noin hintavaa palettia...

    VastaaPoista
  2. Tämä on tosi kaunis <3 Toivoin joulupukilta lahjaksi ja sain sen pukilta ;) Mulla meni tosi kauan ennenkun uskalsin edes koskea siihen, ihailin vain :D Sitten vihdoin ja viimein korkkasin palatin enkä oikein osannut hyödyntää sen kauniita sävyjä. En, vaikka yritin muutaman kerran. En tiedä miksei tämä upeus jotenkin sitten toiminut mulla ollenkaan. Haikeana myin sen eteenpäin meikkaaja ystävälleni, joka sitä himoitsi ja sanoi, että tekee sillä tämän kesän morsius meikit <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit