BEAUTY PRO!

Moikka!

NE LÄHESTYY!
MESSUT LÄHESTYY!

Oon jotenkin kaikesta tästä hässäkästä aivan super innoissani ja odotan tulevaa viikonloppua yhtä lujaa kuin sitä hetkeä kun pääsin ala-asteella laulamaan yksin lavalle pienen nokipojan!
Joka tosin meni enemmän metsään kuin tenavatähteen, mutta toivotaan, että tämä messuilu on nyt todellinen "suksee" ja löydän messuilta blogiini uusia ihanuuksia esittelyyn :)

Nyt päätin keskittyä esittelemään minun mielestäni TOP3 kiinnostavat firmat ammattilaisten puolelta.

 Eikä ollut muuten mikään helppo tehtävä, sillä ammattipuolella on todellisia pitkänlinjan osaajia sekä ihania uusia messutulokkaita.

Meen tosin monessa asiassa tunteet edellä, joten kahlasin läpi näytteilleasettajat, heidän tarjonnat ja tarjoukset messuilta saaden esittelyyn hyvinkin mielenkiintoisia maahantuojia.

Kerrataan vielä miten ja milloin ammattilaispuoli on auki I Love Me -messujen aikaan:

Perjantai 20.10 Beauty Pro on avoinna vain kauneusalan ammattilaisille.
Lauantai 10- 18 osa alueesta auki edelleen vain ammattilaisille, mutta osa avoinna myös kuluttajille.
Sunnuntai 10-18 kuluttajille, avoinna vain tapahtuman yleisöpuoli.

Kuva: Messukeskus

Olkoon tämä mun TOP3 nyt sekalaisessa järjestyksessä, kun on niin vaikea laittaa jotain paikkaa suoraan ykkössijalle. Tämän takia mä en varmasti olis koskaan voinut mennä napakymppiin. Kuka pystyy näkemättä sermin takaa valitsemaan miehen??? JA sitten tulisi ehkä se pahin, että itse lähdette matkalle Imatralle (kaikki kunnioitus itärajalle, se on hieno paikka), mutta sen yhden hylätyn kanssa ois päässy Madridiin?!!! :D Emmää kestä.

Ja takaisin aiheeseen. Ja vakavasti kiinni aiheeseen.

Ehkä yksi mua eniten kiinnostavimmista ständeistä on ammattipuolella.
JOS tykkää maahantuojasta JA hänen tuotteistaan, niin voiko enää parempaa komboa löytyä?!

Ei voi.

Ja se on PINA PARIE FINLAND.
Olen saanut tutustua Pina Parien maahantuojaan sekä heidän tuotteisiin ja voi että mä tykkään molemmista! 

Pina Parien maahantuoja Marja on rehellinen, luotettava ja äärimmäisen ammattitaitoinen työssään.

Pina Parie Finland tuo maahan saksalaista ammattikosmetiikkaa. Valikoimasta löytyy tuotteet rakennekynsille ja kestolakkauksiin sekä ihastuttava kotihoitosetti lohkeileville kynsille!
Tämä DIY -setti on myynnissä messuilla, kipaise ostamaan ständiltä omasi ja nauti kahden viikon kuluttua vahvoista ja kauniista kynsistä! 
Olen nyt kaksi viikkoa käyttänyt aktiivisesti tuota kynsienhoitosettiä ja siitä on tulossa blogiin vielä myöhemmin tarkempaa analyysia. 


Osasto: 7a141

Kuva: Messukeskus

Hypätään suoraan Saksasta Islantiin. On varmaan tullut jo selväksi, että olen vahva saksalaisen kosmetiikan kannattaja. Suurin osa ammattisuotteistani mitä kaapista löytyy on taattua saksalaista laatua. Mä muuten ajankin saksalaisella autolla! Heti löytyy kauheesti yhtäläisyyksiä ;)

Mutta se Islannin ihme, joka löytyy osastolta 7e130 on
BIOEFFECT / SOLEY

Bioeffect tuotteet ovat maailman ensimmäiset ihonhoitotuotteet, jotka sisältävät kasveissa valmistettuja solukasvutekijöitä. Kyseessä on Islantilainen luonnonkosmetiikkasarja. Tuotteet sisältävät yrttejä ja öljyjä Islannin villistä luonnosta. 

Heiltä eniten itseäni kiinnostaa seerumit ja niitä näillä messuilla menenkin ihastelemaan. Ja ehkä jopa ostamaan ;)

Kuva: Messukeskus

Ja vielä yksi maahantuoja mahtui TOP3 listaani. 
Silk Oil Of Marocco on itselleni tuttu hiustenhoidollisesti (joo, mä hoidan hiuksiani, terveiset kampaajalleni) mutta ei meikillisesti. 

En ole koskaan kokeillut Silk Oil Of Marocco:n meikkejä ja niiden hylsyt, värit, pakkaukset, KAIKKI näyttivät NIIN upeilta, että seuraavaksi mua tietty kiinnostaa niiden hinnat :)
Joten ständillä 7e138 olen nuuskimassa ja testailemassa itselleni täysin uusia meikkejä :)

Tässä siis mun suosikit ja ehdottomasti testattavat merkit,

PINA PARIE FINLAND
BIOEFFECT
ja
SILK OIL OF MAROCCO.

Nähdäänkö messuilla? :)

Eija






Kommentit

Suositut tekstit