Red Fire



Hellou!
Mä olen asteittain vaalentanut kampaajalla hiuksiani. 
Odotan jo innolla syksyä, että mitäköhän kivaa mun kampaaja keksii hiuksiini :) 
Kuvissa huomaa, miten jotkut hiussävyt korostavat silmiä ja ihonsävyä. Tällä hetkellä ihoni on ihan hyvässä kunnossa; aurinko, ulkoilma ja liikunta tekee todella ihmeitä iholle.
 Syönyt olen tosin vähän mitä sattuu ja kuluvan kuukauden jalkapallon EM-kisat pistivät ruoka -ja juoma tottumukset tiukoille :)

Painelin toissapäivänä apteekkiin, kun jäätävä närästys oli jatkunut jo usean päivän. Sanoin minua palvelleelle farmaseutille, että nyt tarvitaan kaikista vahvin närästylääke, mitä saa ilman reseptiä.
Nainen hieman naurahti, kun totesin heti perään närästyslääkkeet kourassa, että tämäkö mulle jäi käteen jalkapallon EM-kisoista!??

Ja sitten vielä.
Ostin keskiviikkona uuden tietokoneen, koska vanha läppäri, noh, ei nyt suoranaisesti vetele viimeisiään, mutta lataa niin hitsin hitaasti kaikki kuvat ja ohjelmat. Myyjä nohevana sanoi, että saan koneen heti seuraavana päivänä. No en saanut. Ennen ei olisi yhtään ärsyttänyt, vaikka päivällä joku asia venähtää, mutta sitten kun akuutti tietokoneen tarve on päivittäin, niin voi että kun kismitti! 
Toivottavasti saan uuden koneeni tänään.
Pienestä on näköjään kiinni jotkut asiat :)



Palatakseni asiaan eli meikkiin. 

Olen tulenpalavasti rakastunut näihin NYX:in värikkäisiin nesterajausväreihin!
Näitä löytyy myynnistä 9 sävyä.
Meikissä käytinon punaista "Fire" nesterajausta, jonka tilasin itselleni Anttilasta. 

Kurkkaa tästä linkistä kyseinen rajausväri.

Hyvä pigmentti ja kuivuessaan ainakaan tämä kyseinen sävy ei haalistu!
Hinta n. 8€ (saatavuus mm. Sokos, Anttila)

Teen usein ns. tuplarajauksen jonkun tehostevärin kanssa. 

Jos kaipaatte tähän tutoriaalin, niin pistäkää kommenttia tulemaan :)

Tänään suuntaan Turkuun ostoksille, joten täytynee kurkata Sokoksen tarjonta meikeistä.

Eija <3

Ps. jäi mulle muutakin käteen jalkapallon EM-kisoista. 
Se onni,  ettei Italia voittanut.
:)
Terveisin paatunut jalkapallo-fani.






Kommentit

  1. Uusi tukka sopii sulle todella hyvin <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Tykkään väristä, mutta hulluna kaipaan rohkeampia ratkaisuja syksyllä :)

    VastaaPoista
  3. Ihana blondi!
    Mielellään voisit tehdä tutoriaalin tosta tuplarajauksesta! Ois ihana uskaltaa käyttää värikästä rajausta...

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit